با سلام .

عنوان مقاله : متعادل کننده بار پویا براساس انتخاب یک هماهنگ کننده و پشتیبان گیری خودکار در  سیستم های توزیع شده

عنوان انگلیسی : Dynamic Load-Balancing Based on a Coordinator and Backup Automatic Election in Distributed Systems

ناشر : علوم اطلاعات و کامپیوتر

سال انتشار : 2011

دریافت مقاله انگلیسی :

دریافت
عنوان: Dynamic Load-Balancing Based on a Coordinator and Backup Automatic Election in Distributed Systems
حجم: 600 کیلوبایت
توضیحات: رایگان


دریافت صفحه اول مقاله به فارسی :

دریافت
عنوان: متعادل کننده بارپویا در انتخاب هماهنگ کننده و پشتیبان گیری خودکار در سیستم توزیع شده
حجم: 256 کیلوبایت
توضیحات: رایگان



جهت دریافت ترجمه کامل با ما تماس بگیرید.


چکیده :

در یک محیط سیستم توزیع شده این احتمال وجود دارد که برخی از گره ها به شدت لود شده در حالی که گره های دیگر آهسته لود می شوند یا حتی بیکارند. مطلوب است که بار کار بطور کامل در میان گره ها توزیع شده باشد به طوری که برای زمان پردازش و بهینه سازی کل عملکرد استفاده شود.  مکانیزم متعادل کننده بار در باره زمان و مکان مهاجرت یک فرایند تصمیم می گیرد.  در این مقاله مکانیزم های متعادل کننده بار به عنوان یک طرح جدید برای حمایت از قابلیت اطمینان و برای افزایش توان عملیاتی کلی برای محیط سیستم های توزیع شده معرفی می شود .

 ایده این است که اختصاص یک گره به عنوان یک هماهنگ کننده بعلاوه یک گره پشتیبان ، با امکان انتخاب خودکار در هر دو مورد هماهنگ کننده و پشتیبان گیری که شکست خورده اند .این طرح داخل  یک سیستم Zap یکپارچه ارائه شده شده است.Zap مکانیزم بررسی نقطه شفاف - شروع مجدد برای مهاجرت دامنه فرآیند (POD) فراهم می کند. POD گروهی از فرآیندها را  با یک فضای نامی خصوصی فراهم می کند که گروه فرآیند با همان دید مجازی از سیستم ارائه می دهد. نتایج تجربی نشان می دهد که بار در بین تمام گره ها متعادل است و زمان انجماد در مقایسه با سایر مکانیزم های متعادل کننده بار مانند انتخاب تصادفی از مقصد، پایین است ، مگر این که تعداد پیام های ارتباطی مورد نیاز برای مهاجرت POD زیاد شود.

1. مقدمه

در نوشته ها، بسیاری از الگوریتم های متعادل کننده بار وجود دارد، به ویژه برای انتقال فرآیند [1]، [4]، [6]، [10]، [14]، [15]، [21]. هر مکانیزم جوانب مثبت و منفی دارد. به طور کلی، مکانیزم های متعادل کننده بار به دو دسته اصلی تقسیم شده است: الگوریتم های متمرکز  و الگوریتم های غیر متمرکز.

در روش متمرکز [7]، یک گره هماهنگ کننده به طور منظم می پیوندند (به اشترک می گذارد) به گره های دیگر برای به دست آوردن جریان بار موجود. هر گاه هماهنگ کننده اخطار دهد که یک گره به آرامی بارگذاری می شود،هماهنگ کننده انتخاب می کند این گره را برای دریافت فرآیندهای از یک گره با بار اضافی . هماهنگ کننده فرایندی از یک گره با بار اضافی به گره ای با بار کم مهاجرت می کند.در روش غیر متمرکز [17]، [11]، هر گره متعادل کننده بار خود را دارد ، و اگر بار از یک آستانه از پیش تعریف شده تجاوز کند گره دارای بار اضافی می شود.

سه دسته اصلی از این نوع موازنه بار وجود دارد: فرستنده آغاز کننده است، گیرنده آغاز کننده است و متقارن(ترکیبی از هر دو) [2].

یکی از مکانیزم های غیر متمرکز که به خوبی شناخته شده انتخاب تصادفی است که در آن حالت هیچ تبادل اطلاعات انجام نمی شود مورد نیاز است. این با انتخاب گره مقصد به صورت تصادفی و پس از آن مهاجرت یک فرایندی به آن گره کار می کند.